Wednesday, November 18, 2009

newwwww!!!

yehaaa....!!!!my new lay out
credit to my sister sarah who helps me in helping me to change my blog into new look(sy juz bg arahan je, pilih yg mn berkenan..haha..practice jd bosh..)
semangat cam berkobar2 je nak memeriahkan blog nih tp utk sape???yg membaca pon x smpai 5 org...loll
but then it's ok, it's 4 my own satisfaction...sonok2 nak tulis kat sini coz not all things we can express through words and not all things we can express into writing, rite??? not necessarily that a blog must have thousand readers...muahah (tp...tp klu x ramai yg membaca macam syiok sndiri lak kan??) but then again it's ok...haha sebab...sebab..sebab ini blog saya
so, i think blogging is the best medium 4 each of us to express their ownself (yaka??? coz sumtimes it's more difficult to put everything into writing)
sebab tu la, tak semua can be a writer..insan2 yg terpilih aja...melalut apa nih??
betul apa sebab...sebab..sebab apa eh??
  • sebab pemilihan kata perlulah sesuai dgn konteks yg nak dibincangkan
  • then penulis yg baik dpt menyampaikan maklumat dgn berkesan coz klu u r not gifted to be a writer or improve urself through experience, u can't be a gud writer (eceh mcm nk bagi talk "teknik-teknik menjadi penulis dan menulis dgn berkesan")
dah2...setop...setop...enuf...seriyes melalut segala bagai
sebenarnya saya tidak ada apa-apa idea untuk menulis tetapi kerana semangat yang ada sekarang ini, maka saya tidak boleh membuang begitu sahaja. Ini kerana semgat ini bukannya selalu datang. Ianya datang hanya sekali sekala . tujuan utama saya membuat 'entry' ini adalah baru untuk membuatkan usaha adik saya tidak sia-sia kerana menolong saya untuk 'menyunting'(betul ke penggunaan perkataan ini dlm konteks ayat ini??) blog ini
(apsal ayat skema ni)<<-- tadi kan dah bg lecture so skrang we have to apply it.
lagu utk saya ; semangat,semangat saya ada semangat.
ok dat's all 4 now..

No comments: