Thursday, November 19, 2009

sakitnyaaaaaaaa

saya sakit leher sgt2...donno how to describe the pain, but it really2 hurt especially if i want to turn my head to the left..


so, skrang sy dah kadi mcm robot, klu nak tgk kiri, saya kena pusingkan badan skali instead of pusing kepala shj. efeknya plak leher sy dah lenguh dan saya dah pening kepala coz x leh salah bergerak langsung. mmg sakit SANGAT-SANGAT. sedih bangat...bila sakit senang je air mata ini nk mengalir..haha ayat ku sangat lawak...biarlah,yang penting my message sampai that is nak menggambarklan betapa leher ku sakit....hoho..relevantkah?


tadi pagi g klinik, asalnya nak teman my mum coz dia yg sakit.dpt sakit ni time mandi pg tadi. alih2 saya skali g amik ubat (dahla tunggu lama tho org x ramai).doctor tu mcm gelak gak, tp aku heran apa,sakit wooooooo!!!! dia suggest suruh tuam dgn air sejuk untuk hari ni, then esok n hari setrusnya dgn air suam. time doc tu explain apsal jadi camni and bla bla, rasa cam fhm. tp bila balik rumah try to recall x hingat 'kejadah' apa dia ckp coz sakit menguasai diri. lepas itu, seperti biasa klu pergi ke klinik dapatlah 'hadiahnya' that is the medicine. dpt ubat skt urat and tegang urat(howoe terasa diri ini begitu tua...bukan eh??)

really hope this pain will get over very soon. bila saya bangun esk pagi,sakit itu pon hilang...amin!!!amin!!(cepat tolong amikan ramai2)...x tahan dowh...

3 comments:

Whatever said...

tu la.. kjang sumpah dikna.

teh yak.. teh yak...*style adik ammer*

...aRa... said...

huhuhu...jgn teyak la...k.jang ni mmg suka musik (style ammar)...

Anonymous said...

hahah...
apa yg kamu dok mohong (style afiq) nie kakak2 ku sekalian??
hahaha :)
owh klu mcm robot bolehla sya kcau k teh :P
sbb kpala dia xboleh b'grak..
kwangkwang!!
:)


~adik~